Belastingen

Website Involon

In de uitvoering van ons werk stellen we de klant centraal en willen we voorop lopen in de kwaliteit waarmee we ons werk uitvoeren. Mede hierdoor hebben we het afgelopen jaar een stevige groei doorgemaakt. We zijn niet alleen qua omvang gegroeid, maar hebben ook ons interne opleidingsprogramma vernieuwd en geïntensiveerd, doorgroeimogelijkheden gecreëerd voor onze medewerkers en mooie inhoudelijke  projecten uitgevoerd.

We zijn innovatief en maken waar mogelijk gebruik van technologieën  zoals RPA, zonder hierbij het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Sterker nog, door de inzet van innovatieve tools komt er meer tijd vrij om aandacht te geven aan zaken die dit verdienen.

Om onze klanten nog beter op de hoogte te houden hebben we een nieuwe website gelanceerd! Hier staan niet alleen de laatste ontwikkelingen en vakinhoudelijke artikelen, maar ook onze nieuwste opleidingen. Het is ons platform om optimaal te informeren en te inspireren.

We willen daarnaast een aantrekkelijke werkgever zijn en hebben daarom ook een nieuwe Werkenbijsite gelanceerd. Op deze website lees je hoe onze eigen medewerkers enthousiast hun verhalen delen over de inhoud van het werk en hun ontwikkeling. Want bij Involon geloven we in groei van ons bedrijf én van onze mensen.

Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied? Bezoek dan nu onze website! En als je wil bijdragen aan een betekenisvolle toekomst, bekijk dan snel onze vacatures! Involon & Werkenbijinvolon

Gerelateerde opleidingen

Geen gerelateerde opleidingen om weer te geven

David is commercieel directeur bij Involon. Hij is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen op het gebied van basisregistratie, belastingen en financiën. U kunt bij hem terecht voor al onze diensten, ongeacht of het gaat over advisering, detachering, opleidingen of een combinatie daarvan.
David heeft hart voor de publieke zaak en heeft jarenlang gewerkt in uw en ons vakgebied. Hij kan als geen ander uw vraag aanscherpen, zodat wij u de meest passende aanbieding kunnen doen.

Gerelateerde artikelen

Basisregistraties
Belastingen
Heldere communicatie aan de lijn : het belang van telefonische vaardigheden in de WOZ, heffing en invordering

In het contact tussen gemeenten en inwoners is een telefoongesprek vaak het eerste én belangrijkste persoonlijke contactmoment. Zeker binnen de afdelingen Belastingen. Hier worden niet alleen vragen beantwoord over de WOZ, heffing, invordering...

Belastingen
Gratis webinar: Benchmark rioolheffing 2025

Involon heeft voor het tweede jaar op rij een benchmark gehouden naar alle verordeningen rioolheffing in Nederland. De rioolheffing is volgens de Hoge Raad “ruw vormgegeven”. Dit betekent dat de wet aan de...

Belastingen
Nieuw bij Involon: Telefoontraining

Voor de heffing en invordering van lokale belastingen is klantcontact heel belangrijk. In alle stadia van de belastingprocessen ontstaat mondeling klantcontact. Voorbeelden zijn vragen over de WOZ-waarde, een verzoek om kwijtschelding, een reactie...

Belastingen
Vroegsignalering vanuit belastingen. Doen!

Vroegsignalering is het tijdig herkennen van signalen die kunnen wijzen op (potentiële) problemen bij individuen of gezinnen. Dit kan betrekking hebben op financiële problemen, gezondheidsproblemen, opvoedingsvraagstukken of andere sociale en maatschappelijke kwesties. Het...